Aerobic
Fitness club Řepy
posilovna, aerobní cvičení, solárium a sauna
Makovského 1177, Praha 6-Řepy — tel.: 724 140 950

 


Druhy cvičení


BODYFORM, BODYSTYLING
Jedná se o velmi podobná posilovací cvičení. Celkové formování postavy, posilování hlavních svalových skupin ve středním tempu s využitím činek, posilovacích gum, a balonků. Pro zahřátí se používá choreografie s jednoduchými kroky. Vhodné pro všechny, nebojte se činek, pomocí nichž nejlépe vymodelujete své tělo!

BODY STEP
Jedná se posilovací cvičení na stepech. Step body je kombinace spalovacího a posilovacího tréninku, kde se posiluje hlavně svalstvo od pasu dolů. Tedy problémové partie. Samozřejmě se zapojí i posilování horní části těla. Už tím, že vystupujete a sestupujete při zahřívací části na step (jednoduchá choreografie), zaměstnáváte problémové partie, pak se výška stepového stupínku zvýší a opět se zvětší intenzita zatížení posilovaných partií. Při hodině step body se setkáme s posilovacím náčiním jako jsou gumičky, činky, tyče a balonky.

FITBOX
FitBox je speciálně vytvořený dynamický cvičební program, při kterém se využívá prvků boxu a kickboxu na speciálně upravených totemech. Během lekce se střídají dynamické údery a kopy, při kterých dochází k velkému energetickému výdeji a efektivnímu posilování končetin a trupu.

INDOOR CYCLING
Aerobní a vytrvalostí cvičení na speciálních stacionárních kolech. Každý účastník se pevně řídí pokyny lektora, který vytváří pomocí motivující hudby profil tratě, zátěž si volí každý podle svých individuálních schopností. Je to vysoce energeticky účinné cvičení. Toto cvičení nabízí sportovní trénink lidem každého věku a různé úrovně zdatnosti. Indoor zvládne opravdu každý, nemusíte se učit žádné choreografie.

P-CLASS
Jedná se o posilovací cvičení ve středním tempu, posilování břišních, hýžďových a stehenních svalů (tzv. problémových partií). Pro rozcvičení a zahřátí se využívá jednoduchých kroků spojených do nenáročných choreografií.

PILATES
Pilates je cvičení, které se zaměřuje na vypracování dlouhých, štíhlých svalů. Zpevníte díky němu své zádové, břišní a hýžďové svaly, což vám pomůže ke správnému držení těla. Pilates rozvíjí také sílu, ohebnost a rovnováhu. Při cvičení je třeba tělo kontrolovat při každém pohybu, proto vám pilates pomůže zlepšit i koordinaci a dýchání a při pravidelném cvičení také celkovou kondici a vitalitu. Pilates je cvičení, které nevyčerpává, ale naopak vám energii dodá.

POSILOVÁNÍ PROBLÉMOVÝCH PARTIÍ
Jedná se o posilovací cvičení. Krátké zahřátí s jednoduchou choreografií a protažení, následuje posilování, především stehenních a hýžďových svalů. K posilování využíváme vlastní váhu těla nebo náčiní. Nebude chybět posilování břišních svalů a na závěr protažení celého těla. Toto cvičení je vhodné i pro začátečníky.

POWER YOGA
Cvičení využívající základních prvků z jógy je zaměřené na rozvoj psychické a fyzické kondice. Cílem je nejen celkové posílení a protažení celého těla, ale také formování postavy. Je výborným prostředkem k uvolnění stresu a napětí.

SLOW BODY
Jedná se o posilovací cvičení. Krátké zahřátí s jednoduchou choreografií a protažení, následuje pomalé posilování hlavních svalových skupin celého těla s využitím činek, posilovacích gum, balónků atd., posilování břišních svalů a na závěr protažení celého těla. Toto cvičení je vhodné i pro začátečníky.

ZUMBA
Zumba je taneční fitness hodina plná energie, skvělé hudby a dobré nálady. Kombinuje dynamickou latinsko-americkou hudbu a latinsko-americké tance spolu s aerobními kroky. Využívá tance jako Salsa, Merengue, Cumbia, Raeggaeton, Flamenco, Hip-hop, Cha-cha, Samba, Calypso, Belly Dance a další. Vychází z principu, že cvičení by mělo být zábavné a jednoduché. Choreografie střídají pomalé a rychlé pohyby na principu intervalového tréninku s cílem spalovat tuky, formovat a posílit celé tělo. Je to cvičení, které vám zaručeně zvedne náladu!