Aerobic
Logo Fitness club Řepy
posilovna, skupinová cvičení, masáže, sauna
Makovského 1177/1, Praha 6-Řepy — tel.: 724 140 950
Facebook Fitness Club Řepy Instagram Fitness Club Řepy
Logo hl. m. Prahy

Druhy cvičení


BODYSLIM, BODYSTYLING
Jedná se o velmi podobná posilovací cvičení. Celkové formování postavy, posilování hlavních svalových skupin ve středním tempu s využitím činek, posilovacích gum, a balonků. Pro zahřátí se používá choreografie s jednoduchými kroky. Vhodné pro všechny, nebojte se činek, pomocí nichž nejlépe vymodelujete své tělo!

BŘIŠNÍ PEKÁČ
Lekce je určena všem začátečníkům a středně pokročilým cvičencům, ženám po porodu, ženám, dívkám i mužům, kteří chtějí vytvarovat své bříško. Cviky jsou zaměřené na zpevnění a posílení břišních svalů (přímé, šikmé), na zpevnění pánevního dna a na celkové zpevnění svalů celého těla. Cvičíme hlavně s váhou vlastního těla nebo s mírnou zátěží – činkami 1 – 2 kg, tyčemi, expandery a dalšími pomůckami.

CVIČENÍ PRO DĚTI
Aerobik pro děti pod vedením zkušené lektorky. Přináší pohyb jen tak pro radost, ale zároveň funguje i jako přípravný kurz na závody. Na lekci se můžete přijít podívat osobně vy i vaše dítko a cvičení si vyzkoušet, a to kdykoliv během roku – na lekce není povinné přihlášení.

FITBOX
FitBox je speciálně vytvořený cvičební program, při kterém se využívá prvků boxu a kickboxu na speciálně upravených totemech. Během lekce se střídají dynamické údery a kopy, při kterých dochází k velkému energetickému výdeji a efektivnímu posilování končetin a trupu. Účelem cvičení je prevence kardiovaskulárních onemocnění a podpora fyzické kondice. Důležitým přínosem fitboxu je uvolnění nahromaděného stresu z práce či studia. Dalším, neméně podstatným benefitem je osvojení základů sebeobrany, kterou mohou uplatnit muži i ženy všech věkových kategorií. Fitbox má vysokou účinnost při redukci tělesné váhy a přináší skvělé výsledky při zpevňování a formování postavy.

HATHA JÓGA (v dévanágarí हठयोग)
Jedná se o specifický systém jógy, jehož hlavní součástí jsou ásany (pozice těla), pránájáma (ovládání dechu) a meditace (zklidnění mysli). Pod názvem Rádža jóga („Královská jóga“ pevné vůle a sebekázně) tento systém jógy založili náthovští jogíni Matsjendra Nátha a jeho učedník Górákša Nátha v 10. až 11. století. Dále jej rozpracoval další náthovský jogín Swátmáráma Jógi v 15. až 16. století ve svém spise „Hatha Jóga Pradipika“. Cílem Hatha jógy je očista těla a ducha podle týchž principů, které popisuje Pataňdžali ve svých Jóga sútrách. V západní kultuře je Hatha jóga často spojována s filosofií jógy, jejíž podstatou je obnovení spojení individuálního Já (átman) s universálním Bytím (paramátman), které vede k Osvícení (mókša).

JUST DANCE
Vynikající tanečně-aerobní cvičení na známé písničky všech žánrů s nenáročnou rytmickou choreografií vhodné k tvarování postavy. Spojení pohybu a hudby přináší účinné spalování kalorií s procvičením celého těla (hýždě, břicho, stehna).

KRUHOVÝ TRÉNINK
Forma cvičení, kdy se střídá interval zatížení při konkrétním cviku na předem určených stanovištích s odpočinkem. Interval zátěže a odpočinku se stanovuje dle účelu, který má daný trénink splňovat. Při cvičení se využívá vlastní váhy těla nebo atraktivních pomůcek jako TRX, bosu, medicinbalů, kettlebellů, činek a řady dalších.

PEVNÝ ZADEČEK
Lekce obsahuje zahřívací fázi a následné cvičení s využitím váhy vlastního těla, při kterém posilujeme hýžďové svalstvo a všechny problémové partie – stehna, hýždě, boky, břišní svaly. Lekce je určena všem začátečníkům a středně pokročilým cvičencům.

POWER YOGA
Cvičení využívající základních prvků z jógy je zaměřené na rozvoj psychické a fyzické kondice. Cílem je nejen celkové posílení a protažení celého těla, ale také formování postavy. Je výborným prostředkem k uvolnění stresu a napětí.

SLOW BODY
Jedná se o posilovací cvičení. Krátké zahřátí s jednoduchou choreografií a protažení, následuje pomalé posilování hlavních svalových skupin celého těla s využitím činek, posilovacích gum, balónků atd., posilování břišních svalů a na závěr protažení celého těla. Toto cvičení je vhodné i pro začátečníky.

TABATA
Tabata je velmi účinná metoda intenzivního intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzická kondice i síla zároveň v rozumném poměru. Navíc během něj dochází k velkému spalování energie. Principem Tabaty je vždy opakování osmi sérií na každou svalovou partii – dvacet sekund se cvičí a deset sekund se odpočívá. Těšit se můžete na širokou škálu cviků.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ
Nenáročné cvičení vhodné jako prevence bolestí zad a kloubů. Je vhodné i pro osoby s výhřezem meziobratlové ploténky či po operaci zad. Během lekce tělo zahřejete, posílíte a na závěr protáhnete. Cvičíte s váhou svého těla, s malým míčem overballem nebo s ručníkem. Cviky jsou jednoduché a lze je modifikovat podle zdravotních a fyzických možností klienta. Lekci vede zkušená fyzioterapeutka.